آنتی فتنه

تقدیم به سلاله‌ی پاک فاطمة‌الزهرا(سلام الله علیها)؛ امام خامنه‌ای

آنتی فتنه

تقدیم به سلاله‌ی پاک فاطمة‌الزهرا(سلام الله علیها)؛ امام خامنه‌ای

حقوق بیگانه ها آری ولی حقوق انقلابیون هرگز!

شنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۱۹ ب.ظ

چند روز پیش در میدان حسن آباد تهران یک خانم تبعه ی خارجی را دیدم که با پوشش نا مناسبی در حال دست فروشی بود. وقتی با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتم و موضوع را گزارش دادم با استدلال تعجب آوری مواجه شدم. خانم پاسخگوی تلفن چنین دلیلی آورد آیا روسری دارد یا نه؟! من هم گفتم بله روسری دارد ولی با بلوز و شلوار در خیابان حاضر شده! سپس متصدی پاسخگوی ۱۱۰ گفت چون ایشون تبعه ی خارجی هستند همین مقدار هم کفایت می کند!!! من که شدیدا دچار بهت و تعجب شده بودم از ایشون خداحافظی کردم و مجددا با ۱۱۰ تماس گرفتم تا شاید اپراتور دیگری که گوشی را برمی دارد کمک کند تا این مسئله مورد پیگرد قرار گیرد. اما در کمال ناباوری با  اینکه پاسخگوی دیگری تماس بنده را پاسخ داد با همان استدلال خانم قبلی مواجه شدم! من هم در پاسخ گفتم بله ظاهرا در افکار مسوولان انتظامی پوشش این خانم خارجی مشکلی ندارد اما اعتراض فرزندان انقلابی به بی حجابی های سطح شهر با بی توجهی یا بعضا برخورد تند نیروهای انتظامی مواجه می شود. نمی دانم مسوولانی که چنین استدلالهایی را در برخورد با این موارد دارند که چون فرد خاصی تبعه ی خارجی است پس اشکالی ندارد! آیا اگر یک میکروب یا یک ویروس از خارج بدن وارد قسمتی از بدن فرد شود چون یک میکروب خارجی است و از درون بدن ایجاد نشده و اکنون وارد بدن شده می بایست هر طور که خواست عمل کند و لزوم مداوا و از بین بردن میکروب وجود ندارد! چون یک عارضه از خارج است ، می تواند هر گونه که خواست در بدن عمل کند. ظاهرا این مدیران انتظامی نمی دانند که یک ویروس یا یک میکروب چه خارجی باشد چه داخلی ممکن است بدن را دچار بیماری های حاد کرده و در بلند مدت سبب مرگ جسم گردد. 

وا عجبا؛ ظاهرا حقوق بیگانه ها آری، ولی حقوق انقلابیون هرگز!

حال باید یادی کرد از شهیدان خلیلی و مددخانی. همان فرزندان مسیر و راه فاطمی که با اندیشه های ناب اسلامی خود مانع تکثیر غده های سرطانی بدخیم در سطح شهر می شدند. یادشان گرامی و راه نورانیشان پر رهرو باد...

پی نوشت: به یاد شهدای امر به معروف و نهی از منکر

۹۳/۰۱/۳۰
محمد

نظرات  (۶)

سلام علیکم بر دوست عزیز که راه خلیلی ها را ادامه می دهدویاد آن هارا زنده می دارد ،

واقعیتش می خواستم به شما عرض کنم که زیاد تکیه به کمک اینجور ....نکنید، اگر آنها انقلابی وفاطمی بودند وضعیت فرهنگ ما اینگونه نبود!!!نمی گویم که تمام این مسائل گردن آنهاست ولی بخش عمده ی آن را اینها باید پیگیری باشند....
انشاءالله که همانند خلیلی هاومددخانی ها عمل کنیم 
(خودمان عمل کنیم)
التماس دعا
یامهدی(عج)
۰۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۴:۵۴ زهرا سادات نقوی
 بیایید نهضت تذکر زبانی را راه بیاندازیم تا تابوی این بی بند وباری بشکند باورکنید من بیرون بروم سعی می کنم اگر موردی دیدم تذکر بدهم اثر اعجاب آوری دارد شما هم اگر به آن تبعه خارجی تذکر می دادید بهتر نبود!
آقا میگن تذکر بدین و برین بحث نکنین
باید ترس بچه حزب اللهی ها بریزد من که از ارگانهای دولتی به جز انتظار سنگ اندازی ندارم به قول شهید آوینی در جمهوری اسلامی همه آزاداند به جز حزب اللهی ها
پاسخ:
سلام علیکم
بنده هر موقع چنین مواردی ببینم تذکر می دهم. هر چند عده ای به شدت این حقیر رو از انجام این کار نهی کرده اند ولی حجت ما امام ماست نه دیگران. در مورد این تبعه ی خارجی هم دلایلی داشتم که شخصا تذکر ندادم. کار خودم رو توجیح نمی کنم ؛مسائلی وجود دارد که در مورد اتباع بیگانه باید کمی غیر مستقیم وارد شوم. البته من درباره ی خودم چنین تصمیمی دارم ولی دیگران می توانند  به خارجی ها هم تذکر لسانی بدهند. 
با احترام
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
از امامت که با او در **** می باشی بگرس اگر کسی دین اسلام را نداشتن باید حجاب را رعایت کند یا خیر
پاسخ:
ضمن عرض تاسف برای امثال شما!

اگر میکروبی وارد بدن شد و قصد داشت در بدن تکثیر شود و سیستم بدن را از کار بیاندازد آیا برای معالجه و از بین بردن میکروب و پیشگیری از مرگ باید به دکتر مراجعه کرد یا چون میکروب است و با سلامتی رابطه ی خوبی ندارد باید آزاد و فعال باشد و سپس موجب مرگ بدن شود؟!

بحث کاملاٌ عقلی و منطقی است. شما مشکلتان در قدرت تحلیلتان است.

امیدوارم هدایت شوید...

دوست عزیز این مقایه شما در مورد میکروب و حجاب مغلطه است در بسیاری از کشورهای دنیا زنان مسلمان با حجاب هستن پس باید به تندرو های غیر مسلمان این کشورها هم این مجوز رو بدیم که حجاب رو با میکروب مقایسه بکنن.ضمن اینکه کاسه داغ تر از اش نشید در همه کشورهای اسلامی حتی در عربستان حجاب برای خارجی ها و غیر مسلمانان اجباری نیست.به قول حافظ:

حافظ وظیفه تو دعا کردن است و بس///در قید آن مباش که نشنید یا شنید.شما اگه فکر میکنید که وظیفه دارید تذکر بدید اشکالی نداره ولی در مورد گوش دادن و ندادن طرف مقابل وظیفه ایی به گردن شما نیست.حجاب اجباری نماد سلطه و استبداده. دست از سر دختران و زنان این سرزمین بردارید به اندازه کافی آزارشون دادید

پاسخ:
سلام علیکم

ممنون از کامنتون. عرض کنم که اصلا مغالطه ای در کار نیست. ببینید برادر بزرگوار این که شما می گید: "در بسیاری از کشورهای دنیا زنان مسلمان با حجاب هستن پس باید به تندرو های غیر مسلمان این کشورها هم این مجوز رو بدیم که حجاب رو با میکروب مقایسه بکنن " این مغلطه هست.  بنده میکروب یا ویرووس را شامل مواردی می دونم که بر خلاف سنت ها و احکام الهی باشند. نه اینکه چون ایران یک کشور با سیستم حاکمیتی اسلام است پس بد حجابی در ایران میکروب است و چون در کشورهای خارجی اسلام و احکام اسلامی در راس مدیریت نیست و بی حجابی امر عادی است پس با حجابی میکروب است. خیر اصلا این چنین نیست. هر اندیشه و رفتار در تضاد با احکام الهی در هر جای جهان حکم همان میکروب را دارد.  ضمنا عربستان نشان و معیار برای سنجش و اعمال مدیریت اسلامی نیست. من هم با این قسمت از جمله ی شما که گفتید:"شما اگه فکر میکنید که وظیفه دارید تذکر بدید اشکالی نداره ولی در مورد گوش دادن و ندادن طرف مقابل وظیفه ایی به گردن شما نیست" تا حدودی موافقم. ولی با ادامه ی جمله مخالفم. باز هم همان مثال معروف که اگر یک نفر در یک کشتی شروع کند به کندن و سوراخ کردن قسمتی که به ظاهر متعلق به اوست باعث می شود که کلیه افراد کشتی غرق شوند. اگر افراد آگاه جلوی آن فرد خطاکار رو بگیرند حتی با اعمال زور و اجبار نه تنها هیچ سلطه و استبدادی نیست بلکه حکم عقل سلیم بر این است که جلوی خطر را در هر لحظه بگیریم. و در آخر اینکه فکر می کنم جای شاکی و متشاکی در جمله ی آخرتان عوض شده. این ما هستیم که از شما می خواهیم دست از سر دختران و زنان این سرزمین مقدس بردارید و به اندازه ی کافی از آنها برای چشمان هوس باز و  آلوده ی عده ای کالا و ابزار لذت جویی جنسی نسازید....

به امید هدایت همه ی اهل عالم
یا علی
سطح دغدغه‌های عرزشی‌ها من رو دیوانه کرده... چه فکرهای بلندی دارند این بنده‌های خدا...

سلام، متاسفانه عده ای اجیر شده در قم مشغول رواج بی حجابی هستند، من از وقتی کتاب واجب فراموش شده نوشته ی امام خامنه ای رو از سایت برنامه ی سمت خدا با آدرس

 

http://samtekhoda.tv3.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=1789:1393-02-03-02-22-42&catid=80:1393-01-30-05-03-02&Itemid=381

 

دانلود کردم و خواندم با کمک خدا شجاعت زیادی برای امر به معروف زبانی بدست آوردم و مدتی می گفتم و تاثیر هم داشت اما چند روز پیش با یک نفر که صحبت کردم کمی شجاعتم کم شد و بعد از اون موقع که می گفتم تاثیر نداشت، این چند روز دچار شک شده بودم که تذکر دهم یا نه، خدا شیطان رو لعنت کند، مطالب این قسمت از وبلاگ شما رو که خواندم مطمئن شدم که باید ادامه بدهم به تذکر زبانی. در کتاب واجب فراموش شده نوشته ی امام خامنه ای آمده:

"من همین امر به معروف و نهی از منکر زبانی را ولو به شکل خیلی راحت و آرام و بدون هیچ خشونت و دعوایی واقعاً یکی از معجزات اسلام می دانم. مثلًا یک نفر کار خلافی می کند، می گویند آقا شما این کار را نباید می کردی. این مطلب را بگو و برو. می گوید او برمی گردد دو تا فحش به من می دهد. خیلی خوب؛ حالا دو تا فحش هم به شما بدهد؛ برای خاطر امر خدا تحمّل کنید. اگر نفر دوم هم بگوید آقا شما باید این کار را نمی کردی؛ بدانید اگر دعوا هم بکند، دعوایش کمتر از آنی است که با نفر اوّل کرده است. نفر سوم و نفر دهم و نفر بیستم هم همین طور. بنابراین، اگر نهی از منکر باب شد و تا نفر بیستم رسید، شما خیال می کنید آن آدم دیگر آن کار را تکرار خواهد کرد؟ نهی از منکر واقعاً معجزه می کند. فقط هم زبانی؛ یدیش در اختیار حکومت است؛ یعنی اگر جایی باید با گناهکار به صورت یدی و مجازاتی برخورد کنند، فقط دستگاههایی از حکومت هستند که مسؤول این کارند؛ مردم نباید بکنند. اما زبانی چرا؛ خیلی هم اثر دارد."

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی