آنتی فتنه

تقدیم به سلاله‌ی پاک فاطمة‌الزهرا(سلام الله علیها)؛ امام خامنه‌ای

آنتی فتنه

تقدیم به سلاله‌ی پاک فاطمة‌الزهرا(سلام الله علیها)؛ امام خامنه‌ای

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۲ ثبت شده است

در نزدیکی ایام اربعین حسینی (علیه السلام) هستیم و عالم و آدم از زیارت آن امام مظلوم سخن می گویند. همه جا و همه چیز در این ایام انسان را به یاد پیاده روی فرا میلیونی عاشقان حسین میاندازد. جاماندگان در غم از دست دادن و جاماندن از این راهپیمایی عظیم بین المللی در خود اندوهی بزرگ احساس می کنند. اندوهی که با هیچ درد و دلی از یاد نمی رود و در سودای راهپیمایی های سال های بعد با خود نجوا می کند. در این میان که روح معنوی حسینی بر آسمان جهان و خصوصا شهرهای عراق و ایران سایه ی الهی اش را پهن کرده است، معلوم نیست دلیل و تعدد ارسال پیامک های بزرگداشت شب یلدا از سوی اپراتور های ایرانسل چیست؟!

مگر نه اینکه در این ایام سراسر شور و عشق و احساس باید هیمنه ی کفریات و خرافات را در هم شکست و از عظمت حسین (علیه السلام) و یاران گرانقدرش سخن گفت. مگر نه اینکه باید در این ایام با فرهنگ سازی صحیح اسلامی از حق سخن گفت؟

پس دلیل ارسال متعدد این پیامک های انحرافی و بی معنی چیست؟ چه کسانی و با چه اندیشه ای در مدیریت و تنظیم پیامک های سرویس های اپراتور تلفن همراه قرار گرفته اند؟ چه هدفی را دنبال می کنند که در این ایام خاص، اصرار به ارسال چند باره با محتوا و برگزاری مسابقات تلفنی مختلف برای مردم ایران اسلامی دارند؟!

آیا دستگاه های نظارتی مانند وزارت ارتباطات و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر نحوه و زمانبندی محتوای ارسالی از سوی این سیستم ها اشراف دارند؟ آیا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای خود وظیفه می داند در این مصیبت عظمی حسینی که همان حقیقت انسانی تاریخ را همراه خود برای آزاده های جهان به دنبال دارد از تبیلغ خرافات و صرفا مسائل ملی و ... جلوگیری کند؟

یک نمونه از پیامک های این سرویس ها از این قبیل است: شب یلدا همیشه جاودانی است!

امید آن که به مدد حسین ابن علی (علیه السلام) فرهنگ والای ولایت مداری در کشور عزیز جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش نهادینه شود و دستگاه های فرهنگی و ارتباطاتی نظارت بیشتری را بر این اپراتورها که امکان ارتباط راحتتری را با مردم دارند برقرار کرده و از ارسال هجویات و پیامدها و آفات فرهنگی این مقوله جلوگیری به عمل آورند. انشاالله...

۳۷ نظر ۲۸ آذر ۹۲ ، ۱۱:۴۳
محمد