آنتی فتنه

تقدیم به سلاله‌ی پاک فاطمة‌الزهرا(سلام الله علیها)؛ امام خامنه‌ای

آنتی فتنه

تقدیم به سلاله‌ی پاک فاطمة‌الزهرا(سلام الله علیها)؛ امام خامنه‌ای

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۳ ثبت شده است

دولت روحانی...

دولت سرکوب و خفقان است نه دولت منطق و تدبیر...

دولت ضعفا و ترسوهاست نه دولت مقتدران و دلاوران ...

دولت تعلیق و پلمپ است نه دولت توسعه و پیشرفت ...

دولت شاه سلطان حسین هاست نه دولت خمینی ها ...

له کننده ی خون احمدی روشن ها و شهریاری هاست ...

دولت خنده به زورگویان و مستکبران و خط و نشان علیه انقلابیون و مسلمانان ...

حالا بازم بشمرم ؟!

  اینا رنج نامه های سیاسی ماست ... 

۴ نظر ۲۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۸:۱۱
محمد

آقای روحانی!

من فعلا فارغ التحصیل کارشناسی هستم. چند مقاله ی علمی - پژوهشی در کشورهای مختلف، خصوصا کشورهای مورد علاقه ی شما دارم!!! چند یادداشت فرهنگی - اجتماعی - سیاسی و ... دارم .  اما می دانم که هیچ کدام از اینها مهم نیست! چون منتقد جدی شما هستم! پس بی سوادم!  ضمنا امام و انقلابم را دوست دارم... و برای حفظ آرمان هایم از هیچ تلاشی دریغ نمی کنم حتی اگر شما و دوستانتان به من از آن ستاره های معروف بدهید... و یا با کلید یا داس ...

ولی سطح تحلیل و آگاهی و سواد حامیان و موافقان شما برایم جالب است .

حامیان باسوادتان در سایت آفتاب نیوز هنوز بعد از 34 سال نمی دانند که لانه ی جاسوسی آمریکا در خیابان آیت الله طالقانی قرار دارد نه خیابان سمیه...!!!

حامیان آگاهتان! در روزنامه ی شرق و سایت آفتاب نیوز بعد از 34 سال عمر انقلاب هنوز به عنوان "سفارت سابق آمریکا" دلبسته اند و حقیقت و عنوان دقیق "لانه ی جاسوسی" را درک نکرده اند.!

آقای روحانی! ما انقلابی هستیم... کوتاه نمی آییم... عمارگونه روشنگری خواهیم کرد... حتی اگر شهیدمان کنند ...

برای بررسی و چرایی تیتر روزنامه های معلوم الحال داخلی اینجا را ببینید.

وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى 

پ ن : روحانی متحیریم !!!

۱۷ نظر ۱۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۲۷
محمد

نرگس موسوی | زهرا رهنورد

خانم رهنورد؛ تصویر گاز گرفتی دست دختر خانم محترمتان را در رسانه ها دیدیم. فرض کنیم که تمام گفته های شما و دختر محترمتان کاملا صحیح باشد (که گفته مسئولین وزارت اطلاعات این را تکذیب میکند)؛ اینکه مأمور امنیتی اطلاع نداشته باشد حساسیت جامعه، درباره خانواده شما تا چه حد زیاد است، واقعا با عقل جور در نمی آید. اما شما و دخترتان چگونه راضی شدید که عملکرد اشتباه یک مأمور (که به تائید و اذعان خیلی ها این اتفاق از جانب صبیه محترمه آغاز شده!) به پای نظام نوشته شود ...؟

وقتی آن تصاویر و واکنش های مختلف افراد در شبکه های اجتماعی را دیدم، لحظه ای یاد مظلومیت شهید «حسین غلام کبیری» افتادم. اولین شهید فتنه!

مادر این شهید، چقدر بزرگوارانه از فرزند جگر گوشه اش سخن می گفت! نوجوانی پاک با کلی امید و آرزو به آینده که وصف اش را همه اهل محل گواهی می دادند... تنها جرمش این بود که بعد از انتخابات 88 (که در پی ادعای کذب و بی اساس شما و همسرتان! مبنی بر تقلب گسترده در انتخابات، عده ای فریب خورده به خیابانها ریختند) و حسین برای حراست از ارزش های انقلاب به عنوان یک بسیجی ساده و نه گارد امنیتی و... تنها در قالب یک گشت و ایست و بازرسی ساده، توسط شخصی با ماشین زیر گرفته شد و...

شما اگر جای آن مادر شهید بودید، صدای اعتراض تان گوش دنیا را کر میکرد... دخترتان گفته «... آن روز کسی نبود که صدای ما را بشنود»، هر چند بودند بزرگانی! که دلجویی کنند، از اهانتی که به دختر شما شد (امثال خاتمی و ...)  ولی نبودند کسانی که از مادر این شهید دلجویی کنند... ناله های این مادر شهید در همهمه شلوغی آن روزها گم شد! کم حرفی نیست، پَرپَر شدن پسری که هرگز بیست سالگی اش را ندید!

خانم رهنورد عده زیادی از رهگذران (که تنها گناهشان عبور از خیابانی بود که عده ای فریب خورده یا معاند و ضد نظام! به تحریک شخصِ شما، به خیابان ریختند و شهر را به آشوب و آتش کشیده اند) و یا بسیجی هایی که برای حراست از کیان انقلاب، آن روزها جراحت های بسیاری برداشتند ولی ادعایی در این مورد نداشته و ندارند! جالب است بدانید « یکی از این بسیجی برای ترمیم آن صدمات وارد آمده، برای یازدهمین بار به اتاق عمل می‌رود تا درمان شود...! » ... البته اینها که مهم نیست! دست گازگرفته شده دختر شما (که حتما تا الان، دیگر اثری از آن باقی نمانده!) مهم تر است انگار و خبرش مثل بمب در دنیا صدا میکند!

خون شهیدان «سجاد سبزعلی‌پور»، « حسن قنبری »، «امیرحسام ذوالعلی»، «محمد حسین فیض»، «خانم رجب پور» و... که مهم نیست! دختر شما مهم تر است!

حرف بسیار است اما... تمام

 

پ ن:  توصیه میکنم مستند «خیابان شهادت» مستند زندگی اولین شهید فتنه «حسین غلام کبیری» رو تماشا کنید +دانلود

وبلاگ «شهدای بسیجی و کشته شدگان فتنه88» وبلاگی تقریبا جامع در زمینه شهدای بسیجی فتنه 88 است.

فکر نمیکردم نیاز به توضیح باشد که این نوشته، نامه ای سرگشاده است. تعدادی از عزیزان مدام دارن میگن که خانم فلانی در حصر هست و به اینترنت دسترسی نداره و اینا....!

+

باز نشر این مطلب در رسانه ها:

رجانیوز | ندای انقلاب | حفا نیوز | فرهنگ نیوز | مناظره و گفتگو | عماریون | خبرنگار فارسی | عبرت |

به نقل از وبلاگ "دانشجوی فکرینولوژی

۱ نظر ۰۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۵۳
محمد