آنتی فتنه

تقدیم به سلاله‌ی پاک فاطمة‌الزهرا(سلام الله علیها)؛ امام خامنه‌ای

آنتی فتنه

تقدیم به سلاله‌ی پاک فاطمة‌الزهرا(سلام الله علیها)؛ امام خامنه‌ای

۱ مطلب در مهر ۱۳۹۳ ثبت شده است

وقتی ترحم و عطوفت شامل متهمی شود و به دلیل رأفت و گذشت که از مظاهر اخلاق اسلامی است، فرد مورد نظر از محکومیت در دادگاه و سپس از خشم خاموش امت، در امان باشد ممکن است او به حالتی رود که توان و قدرتِ درک و فهم ترحم اعمال شده را نداشته باشد. از این رو است که شروع به گستاخی علیه امت حزب الله می کند و هر آنچه که خود و همفکرانش به آن مبتلا و متهم هستند را به گروه دیگری نسبت می دهد. یکی از سران فتنه ی سال 88 که مورد خشم امت اسلامی قرار گرفت، به دلیل رأفت اسلامی نظام، فعلا آزادانه فعالیت و اظهار نظر می کند.

این فرد که از متهمان امنیتی و از سران فتنه سال 88 است اخیرا در اظهار نظری تامل برانگیز و گستاخانه گفت: " نگذارید دفاع مقدس و ارزش‌ها انحصاراً در اختیار سیاست ‌بازان قرار بگیرد. دفاع مقدس متعلق به کل کشور و انقلاب و تاریخ است؛ بخصوص برخی از تازه به دوران رسیده‌ها که حتی از دور نیز دستی بر آتش جنگ نداشتند، امروز می‌خواهند جنگ و ایثارگری را وسیله‌ای برای حذف دیگران قرار دهند و ایثارگران و خانواده‌های آنها بهترین کسانی هستند که نباید اجازه دهند ارزش‌ها و عناوین مقدس دستاویز معاملات سیاسی به ویژه حذف نیروهای ارزنده‌ای قرار گیرد که در دلبستگی آنها به انقلاب شکی نیست و اجازه ندهند برخی افراد افراطی که ربطی به جنگ ندارد، میدان‌دار شوند."   

در رفتارها و هنجارهای اجتماعی یک دزد یا یک متجاوز به سرزمین و . . . که با هدفی تجاوزکارانه به فردی دیگر یا گروهی از مردم حمله یا تجاوز می کند متهم بوده و محکوم به شکست، ذلت، خفت و خواری است. البته، قطعا و بلا تردید دفاع در مقابل این افراد، مقدس است. همانطور که نتیجه ی جنگ ایران و عراق در طی 8 سال دفاع مقدس برای جمهوری اسلامی که با دست خالی در عرصه ی میدان جنگ حاضر شده بود و بسیجیانی که با همه ی توان و وجود خود که جز اخلاص و عشق به خمینی(ره) چیزی در دست نداشتند، برای جمهوری اسلامی عزت و سربلندی و برای کشور و حاکم متجاوز وقت، خفت و ذلت و خواری به همراه داشت. دفاع مقدس، مقدس بود چون تبعیت از ولایت و عشق به امام در آن متبلور شده بود. و چون در مقابل زیاده خواهی عده ای متجاوز و زورگو مقاومت شد. صدام محکوم بود ولی در دادگاه علنی و رسمی حکمی علیه او صادر نشد. متجاوزی بود که توسط همان کشوری که حمایت می شد به درک واصل گردید که از ذوق این خبر مردم آزاده ی عراق و امت سرافراز و شهید پرور ایران سر از پا نمی شناختند. این است نتیجه ی تبعیت از طاغوت.

دفاع در مقابل هر گونه زور و تجاوزی مقدس است چه از نوع جنگ های سخت که از جوامع بیگانه به یک کشور تحمیل شود و چه از نوع جنگ های نرم و فتنه های درونی که با مشورت گرفتن عده ای غرب گرا و تابعان طاغوت، از چهره های مشخص شده و طراح های عملیات براندازی نرم و هماهنگی با آنان علیه یک امت اسلامی، صورت پذیرد. فتنه های سیاسی در یک کشور که معمولا انقلاب مخملی و یا براندازی تلقی می شود، تا از سوی عوامل درونی و جبهه ی ضد انقلاب حمایت نشود راه به جایی نمی برد ولی زمانیکه این توافق صورت بگیرد، زمینه ی براندازی اسلام فراهم می گردد. قطعاً در مقابل براندازان و فتنه گران و علی الخصوص سران فتنه باید مقاومت کرد. عده ای قصد آسیب زدن به کیان کشور و تمامیت ارضی را در قالب فتنه ی سیاسی داشتند. سران این فتنه محکومند و قطعا در نگاه امت اسلامی ایران، افرادی خوار و بی وجدان تلقی می شوند. محکومیت سران فتنه نیز مقدس است. این فرد که یکی از سران فتنه ی آمریکایی- انگلیسی سال 88 است، متهم به براندازی نظام است و حق خط و نشان کشیدن برای مردم و بسیجیان امام خامنه ای(حفظه الله) را ندارد. او متجاوزی است به رأی و عزت مردم یک سرزمین که جایش در زندان است نه کرسی های نظریه پردازی. 

۲ نظر ۱۶ مهر ۹۳ ، ۱۶:۰۹
محمد