آنتی فتنه

تقدیم به سلاله‌ی پاک فاطمة‌الزهرا(سلام الله علیها)؛ امام خامنه‌ای

آنتی فتنه

تقدیم به سلاله‌ی پاک فاطمة‌الزهرا(سلام الله علیها)؛ امام خامنه‌ای

خوی فتنه گری در خاندان هاشمی

شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۰، ۱۲:۰۰ ب.ظ

انتخابات ریاست جمهوری سال88در حالی آغاز شد که عده ای از چند ماه قبل شروع به فعالیتهای تبلیغاتی و تخریبی علیه یک کاندیدای خاص دیگر کرده بودند که البته هدف اصلی آنها اساس نظام بود و ولایت فقیه را هدف گرفته بودند .

در اول فروردین 88بود که حضرت آقا در حرم مطهر حضرت علی ابن موسی الرضا (علیه السلام) این رفتار غیر قانونی و غیر اخلاقی را هشدار دادند .رفتاری که فرمولهای دیکته شده آمریکایی و انگلیسی در آن نمایان بود .

 بالاخره انتخابات 88 با تمام شور و هیجان و فراز و نشیب هایش  به پایان رسید و چند سوال ذهن مردم را درگیر خود کرده بود  و مهمترین آن اینکه عده ای که خود را از قبل ، پیروز انتخابات می دانستند چه سندی برای اثبات حرفهایشان داشتند .

و اما نحوه القای تقلب خانواده ی رفسنجانی و فتنه انگیزی های آنان...

خانم آقای رفسنجانی در مصاحبه خبری خود به شیوه ای خاص القای تقلب کرد و از مردم [البته مردم که نه بلکه باج بگیران اسرائیل ، آمریکا و انگلیس ]خواست که به خیابان ها بریزند.همچنین بعضی فرزندان آقای هاشمی که هر کدام به نحوی فتنه گری ماهر بودند .فائزه ، که صحبتهای گستاخانه اش علیه حضرت امام (ره)و حضرت آقا در محافل گوناگون بر روی خبرگزاری ها قرارگرفته بود .طراحی و برنامه ریزی آشوب های خیابانی توسط پسر فراری آقای رفسنجانی نیز که خود برهمگان آشکارشده بود و گویای این خلق و خوی او بود . در فتنه ای که به قول همکاران مهدی هاشمی، "رمز تقلب" بهانه  آن بود حرمتها شکسته شد و شاید آقای هاشمی تا حدودی به مقصود خود رسیده بود .

و اما 9 دی ؛ 9 دی روز درخشان و تابان تاریخ جمهوری اسلامی ، مهر باطلی بود بر جریان کثیف فتنه و سران آمریکایی آن و دیدیم که امت امام خامنه ای (سلم الله نفسه الشریف)چگونه با عشق به ولیشان بساط فتنه را جمع کردند و حالا آن فتنه با تمام پیچیدگی هایش مدتهاست که به یک جنازه متعفن تبدیل شده است.

 

اما ظاهرا این خوی فتنه گری در آقای هاشمی که ریشه ای قدیمی دارد ، دست از سر این مردم و این نظام الهی برنداشته است و باز می خواهد زهر دیگری بریزد.جمله ی فتنه آلود هاشمی رفسنجانی در هنگام رای دادن در 12/12/90 حاکی از این است که گویا ایشان هنوز مزه ی مشت محکم این امت را به استکبار جهانی و عوامل داخلی آن نچشیده است .

آقای هاشمی ؛ دوباره حرفهای نابخردانه و دشمن پسندتان تبدیل به بوق رسانه های استکبار[و شاید همکارانتان]علیه نظام شده است .ظاهرا خودتان می خواهید که برنامه های زنده ی دیگری مثل مصاحبه شبکه 5 سیما در روز انتخابات مجلس 9 دوباره تکرار شود ....

به قول دوست عزیزی : قرار نیست اگر علی (علیه السلام) در رد عثمانها کلامی نگوید ، ابوذرها ساکت بنشینند .

و در پایان خدمتتان متذکر می شوم که این امت انقلابی همیشه آماده اند تا مشت محکمشان را بر دهان هر یاوه گویی بکوبند .

 

والسلام

----------------------------------------------------------------------------------------------

پ ن 1 : نوشتم تا دیگران بدانند محافظه کاری یعنی قتلگاه انقلاب و اسلام

پ ن 2 : می خواستم در این پست از اقدام بصیرت بخش مطهری زمان (حضرت علامه مصباح یزدی(حفظه الله)) هم بنویسم که گفتم شاید به دور از اخلاق باشد که عملکرد این فیلسوف بصیر در کنار اسم و رفتاردشمنان(آگاه یا ناآگاه) این نظام بیاید .انشاالله در پست های بعدی در حد فهم و درکم از این عمار زمانه خواهم نوشت .

 

 

۹۰/۱۲/۱۳
محمد

نظرات  (۲)

هاشمی بابای فتنه
محرم و صفر زمان بالیدن است نه نالیدن
تمرین خوب نگریستن است نه خوب گریستن
نماد شعور مدهب است نه شور مدهب
منتظران مهدی به هوش باشید که حسین را منتظرانش کشتند
التماس دعا
خداوند به همه ی ما شعور سیاسی بدهد که یک روزی ابن ملجم از آب در نیائیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی