آنتی فتنه

تقدیم به سلاله‌ی پاک فاطمة‌الزهرا(سلام الله علیها)؛ امام خامنه‌ای

آنتی فتنه

تقدیم به سلاله‌ی پاک فاطمة‌الزهرا(سلام الله علیها)؛ امام خامنه‌ای

"زیباسازی اسلامی" کجاست ؟؟؟

يكشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۰، ۱۲:۰۰ ب.ظ

الله جمیل و یحب الجمال . . .                   خدا زیباست و زیبایی را دوست دارد . . .

مدتی است که دیوار  ساختمان های شهر منظره هایی را به معرض دید گذاشته اند که بعضا بسیار زیبا و جذاب هستند . طرح هایی که توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند . آبشارهای زیبا ، گلها و درختان متنوع ، تصویری از یک روستا با تمام جذابیتش وحتی بعضا نمایی از اتومبیل های قدیمی و منازل و ساختمان های قدیمی و روستایی . البته انصافا چند تا عکس از شهدا هم هست .

اما یک سوال و آن اینکه ، آیا ماموریت سازمان زیباسازی شهرداری تهران همین است ؟!؟!

اکثر طرح هایی که در بالا نام برده شده ، طرح هایی هستند که همانطور که ذکر شد برای هر بیننده ای اعم از افراد انقلابی و مومن ، افراد ضد انقلابی ، و افراد بی طرف جذاب است .تصاویر خانه های روستایی و قدیمی برای هر کس با هر تفکری جذابیت و زیبایی خاصی دارد . اما در این میان جای یک ماموریت مهم اسلامی ، انقلابی ، فرهنگی در این طرح ها بسیار خالیست .

شاید بتوان این دغدغه را این طور مطرح کرد که  ، " زیباسازی اسلامی " کجاست ؟؟؟

با توجه به هجمه ها و شبیخون فرهنگی و تبلیغ شبکه های ماهواره ای و غیره در ترویج بی دینی ، بی خدایی ، بی حجابی و حتی توهین به مقدسات و ... ، آیا وظیفه سازمان زیباسازی شهرداری تهران این است که فقط گل و بلبل و آبشار را به تصویر بکشد ؟!

آیا با توجه به عملیات ضدفرهنگی غرب علیه اسلام و جمهوری اسلامی ، شهرداری تهران نباید برای مقابله با آن ، رویکرد زیباسازی اسلامی را جایگزین "طرح های خنثی" نماید ؟!

"طرح های خنثی" همان طرح هایی هستند که برای هر کس با هر طرز تفکر و اعتقادی زیبایی دارد.

البته جای شکرش باقی است که هنوز طرح های غرب پسند روی دیوار های شهرمان نقش نبسته است .

آقای شهردار ؛ عملکردتان در حوزه ی زیباسازی ( البته با دید اسلامی و انقلابی) مورد نقد است . انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی است ، پس باید در راستای سیاست ها و اهداف فرهنگی انقلاب اسلامی حرکت کرد . وقتی ذهن دختران و پسران نوجوان و جوان ما  مورد آماج گلوله های ضد اسلامی است ، باید تصاویر و نقاشی روی دیوار ها و دیوارنویسی های شهر ، مفاهیم ناب اسلامی را به تصویر بکشد . حال که بحران بدحجابی (و شاید بتوان گفت بحران بی حجابی)کوچه و خیابان ام القرای جهان اسلام را فرا گرفته ، باید سیاست گذاری ها در حوزه ی زیباسازی طوری باشد که دقیقا در مقابل آن گلوله های ضد دینی عمل کند . به عبارتی باید طوری زیباسازی کرد که نقاشی دیوار ها ذهن مردم و خصوصا جوانان را درگیر مفاهیم دین و انقلاب کند . باید آیات قرآن کریم و احادیث ائمه اطهار (علیهم السلام) با ذوقی مثال زدنی به تصویر کشیده شود و در قالب نقاشی بر روی دیوار های شهر مطلبی را به شهروند جامعه اسلامی منتقل کند .آیاتی که در آن خداوند متعال وعده ی بهشت را به مومنین و وعده ی عذاب را به انکارکنندگان داده است .زیباسازی باید طوری باشد که اگر خانم بدحجابی نگاهش به تصویر روی دیوار افتاد ، به فکر فرو رود و رفتارش را اصلاح کند.

   زیباسازی باید طوری باشد که هرگاه به هر طرف نگاه کردیم، تصاویر روی دیوار و بنرهای شهر ، ما را یاد خدا،اولیای خدا و دستورات آنها بیاندازد .

زیباسازی باید طوری باشد که انشاالله بتوانیم رضای مهدی فاطمه (روحی و نفسی لتراب مقدمه الفداه) و نائب مظلومش امام خامنه ای (روحی له الفداه) را بدست بیاوریم .  

 زیباسازی باید طوری که حضور و رفت و آمد افراد معاند اسلام را در سطح شهر محدود کند ، بطوریکه تحمل دیدن تصاویری با مفهوم عذاب برای کافران و منکرین خدا را نداشته باشند ...

آنچنانکه عرصه ی حضور و رفت و آمد در سطح شهر و پارک ها بر جوانان مومن و حزب اللهی غیر قابل تحمل شده است و با دیدن پوشش های زننده و بعضا بی حجابی های سطح شهر در عذابند ...

البته این خواسته ها از آقای قالیباف خواسته های نابجایی است و انتظار هم نمی رود که ایشان چنین رویکردی را در زیباسازی شهری در دستور کار قرار دهند . بنرهای تبلیغاتی متنوع و پرهزینه ی آقای قالیباف در زمان انتخابات ریاست جمهوری سال 84 ، این مسئله را به روشنی بیان می کند . بنرهایی که مدل ها و الگوهای تبلیغاتی غربی به وضوح در آنها نمایان بود .

حال به هر دلیل و با هر توجیهی که این طرح ها و تصاویر توسط شهرداری تهران برای تغییر نمای شهری ایجاد کرده باشد ؛ برای جذب آرای مردم در انتخابات بعدی جهت کسب قدرت و جایگاه یا برای ماندن  وادامه حیات فرهنگی – سیاسی .

و البته مردم بصیر و انقلابی ایران همیشه اندیشه های دینی و نگاههای انقلابی خویش را حفظ کرده و سره را از ناسره تشخیص می دهند .  

 

اللهم وفقنا لما تحب و ترضی . . .

۹۰/۱۲/۲۸
محمد

نظرات  (۲)

سلام محمد آقا-اقدام موهن شهرداری منطقه ۷ تهران در جهت  توسعه فعالیت های قرآنی(بیرون ریختن وسایل دارالقرآن انصارالمهدی  در خیابان و شکستن در دارالقرآن  و به تاراج بردن وسایل دارالقرآن)بدون هماهنگی قبلی-از نزدیک ببینید-آدرس خیابان شهید مدنی-ایستگاه حسینی-جنب بازار میوه و تره بار-حسینیه علی بن موسی الرضا-شماره تلفن۰۹۱۲۴۰۷۲۰۴۲-جناب آقای سحرخیز- مدیر دارالقرآن
پاسخ:
از شهرداری لیبرال پرور بیشتر از این بر نمیاد .  
کاش یه جوری بتونیم تا دیر نشده و کار از کار نگذشته یه فکری کنیم برای براندازی نقاب از روی این منافق فدرت طلب (بقول شما لیبرال پرور)
یه جنبش دانشجویی ای چیزی....
فقط ما جوونهای شهر تهران میتونیم خوب تیشه به ریشه ی این منفعت طلب قدرت پرست بزنیمها! تو رو خدا تا بیشتر از این مذهبی ها فریفته ی چهارتا کار ظاهرا مذهبی و باطنا حروم خوریه این نشدن ، بیاید یه کاری بکنیم
چهار تا سند و مدرک ازش جور کنیم... نمیدونم چیکار میشه کرد وگرنه خیلی وقت پیش دست بکار میشدم
ممکنه فتنه ی جدید با همین مجاهد جبهه و شهردار زیباساز و... رونق بگیره ها!
خبر دارم که خیلی وقته برای خودش دار و دسته راه انداخته و تیم اطلاعاتی داره ها!!!
این لامصب به دنبال قدرته ! رفسنجانی هم ازش دریغ نمیکنه ها!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی