آنتی فتنه

تقدیم به سلاله‌ی پاک فاطمة‌الزهرا(سلام الله علیها)؛ امام خامنه‌ای

آنتی فتنه

تقدیم به سلاله‌ی پاک فاطمة‌الزهرا(سلام الله علیها)؛ امام خامنه‌ای

آقای هاشمی! شک نکنید

يكشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۱، ۱۲:۰۰ ب.ظ

فتنه‌ی سال 88 با تمامی ادعا‌ها (فقط و فقط "ادعا") و توهم تقلّب در لسان مدعیانش که 8 ماه جنگ نرم و سخت علیه اسلام و انقلاب اسلامی را به دنبال داشت، به مدد حسین ابن علی (علیه السلام) در یوم الله 9 دی 88 به پایان رسید. یوم الله 9 دی برای اسلام از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و این روز مبارک هیچگاه از ذهن‌ ها و اندیشه ها پاک نخواهد شد. "کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا"، به ما می گوید که شیعه باید هر زمان را عاشورا و هر مکانی را کربلا بداند. به این معنی که در هر لحظه باید عاشورایی و کربلایی فکر و عمل کرد. بنا بر این قول، و همچنین بنا بر قول امام خامنه‌ای(روحی فداه) که فرمودند: "در قضایای 9 دی، عاشورا به کمک ملت آمد" باید همواره از 9 دی سخن گفت و این روز تابان و درخشان تاریخ جمهوری اسلامی را به رخ دشمنان داخلی و خارجی کشید. روزی که تمامی توان رسانه‌ای، مادی و امنیتی ایادی استکبار و منافقین با خروش عاشوراییان زمان در هم کوبیده شد. در فتنه‌ی انگلیسی- اسرائیلی- آمریکاییِ سال 88 ، کسانی نزد مردم، مردود و معدوم شدند که خود و جریان متبوعشان را بر حکومتی که از محرم و صفر متولد شده است، ترجیح دادند. کسانی که در لباس دین و به اسم دین به اصل دین خیانت های بزرگی کردند. کسانی که اشرافی‌گری، کسب قدرت، ثروت و رسیدن به زر و زور را تحت عنوان سازندگی و مدتی بعد از آن، رابطه و برقراری جلسه با صهیونیست‌های عالم و ترویج فساد و بی بندوباری را به اسم گفتگوی تمدن‌ها و آزادی به جامعه‌ی دینی ما تحمیل کردند. اما ظاهراً عاملان و بستر سازان فتنه هنوز آنطور که باید و شاید حرف امت ولایتمدار را درک نکرده‌اند و یا احتمالاً از یاد برده‌اند. خب با این فرض که سران گناهکار فتنه‌ی 88، ساکتین فتنه و حامیان آنان دچار فراموشی شده اند، لازم است تا مطالبی به آنها یادآوری شود:

1- امت ایران اسلامی بارها و بارها در این سی و چند سال تاریخ جمهوری اسلامی ثابت کردند، که مبنا و معیار قضاوت و تصمیم گیری‌هایشان در مناسبت‌ های مختلف میزان تقرب به ولایت فقیه (یا به عبارتی دقیق تر "ولایت مطلقه فقیه") است. خیابان‌های ایران در یوم الله 22 بهمن امسال، همچون سالهای پیش رودخانه‌ای خروشان، عظیم و پرتلاطم از امت اسلام را در خود شاهد بود که عاشقانه و لبیک گویان به ندای ولی فقیه زمانشان برای حمایت از کیان نظام اسلامی به صحنه آمده بودند. سران فتنه و سردمداران حلقه‌های انحرافی بدانند که رفتار، گفتار و عقاید باطلشان لحظه‌ای از دید جریان‌های بیدار وآگاهِ دانشجویی و حوزوی پوشیده نخواهد بود و با آگاه سازی و روشنگری به مدد اهل بیت(علیهم السلام)، نفاق پنهان آنان آشکار خواهد شد.

 

2- رابطه با آمریکا فقط و فقط منوط به تایید رهبری معظم انقلاب است و کسی نمی تواند در این حوزه‌ی حساس و استراتژیک، بر اساس دیدگاه‌های شخصی یا حزبی خود تصمیم بگیرد و یا حتی اظهار نظر نماید. هیچ توجیهی در این قضیه قابل قبول نخواهد بود و مردم، با تبعیت و پیروی از نائب امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) از تمامی گذرگاه های سخت عبور خواهند کرد و هیچگاه جهت برطرف شدن مشکلات اقتصادی، خون شهیدان را زیر پا نخواهند گذاشت. دشمنان داخلی و خارجی بدانند که در هیچگونه شرایطی اعم از شرایط سخت اقتصادی، سیاسی و ... نمی توانند ذره‌ای بین امت و امام جدایی بیندازند.

                                                                         

3- سران خارجی و داخلی فتنه بدانند که مردم بدون هیچ گونه اغماض و مسامحه گری دست متجاوزان به حقوق دینی و سیاسی ملت ایران را از سرنوشت و آینده‌ی این کشور کوتاه خواهد کرد و در این مسیر با هیچ کس و هیچ جریانی عقد اخوت نبسته اند. ملت شهید پرور ایران تحت ولایت امام خامنه‌ای(حفظه الله) و عهدی که با خون شهیدانِ انقلاب، دفاع مقدس و همچنین شهدای جهاد علمی بسته اند، ذره‌ای از راهی که در آن قدم نهاده‌اند کوتاه نخواند آمد و در این راه پر خیر و برکت از جان هم دریغ نخواهند کرد؛ انشاالله ...

 

به قول شاعر اهل دلی :

جان و دلِ عاشقان    نذر رضای "ولی"    نذر علمدار عشق    حضرت "سید علی"

 

 

4-آقای هاشمی! شک نکنید که دیگر جام زهری نوشیده نخواهد شد و اسلام و مسلمانان جهان تحت ولایت و رهبری ولی امر مسلمین جهان به عنوان ابر قدرتی در جهان سر بلند خواهد کرد. و شک نکنید که ایجاد تردید در "سلامت انتخابات" یا "نسبت به نظر ولی فقیه" با استفاده از هر گونه ادبیات و کلید واژه ای که بوی فتنه و نفاق بدهد، با روشنگری عمارگونه‌ی عالمان بصیر و ولایتمدار و همچنین با بصیرت مثال زدنی مردم به خوبی شناخته شده و هر فتنه و انحرافی در نطفه از بین برده خواهد شد. بدانید که روسیاهی برای کسانی باقی خواهد ماند که در مقابل اسلام و ولایت ایستاده اند و یا در کنار ولایت فقیه برای خودشان منیّتی متصور شده‌اند.

5- خون کسی از خون دیگری رنگین تر نیست. امید است دستگاه قضایی کشور با عمل به عدالت اسلامی و حفظ این امر مهم به عنوان بدیهی ترین خاسته‌ی بجا از سوی مردم و همچنین شاخص‌ترین پارامتر ارزیابی دستگاه قضا، بدون در نظر گرفتن انتسابات و ارتباطات خانوادگی و خویشاوندی، امید مردم را نسبت به حاکمیت و عدالت جامعه‌ی اسلامی بیش از گذشته افزایش دهد و منافع شخصی افراد و احزاب بر حفظ نظام اسلامی ترجیح داده نشود. برخورد با منحرفین، فتنه گران و مفسدین اقتصادی و امنیتی باید در رأس دغدغه های قوه‌ی محترم قضایی کشور باشد و نباید فتنه گران خواب آرامی داشته باشند.

و انشاالله مردم انقلابی و ولایتمدار ایران با حضور نورانی و دشمن شکن خود و انتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده بار دیگر دشمنان انقلاب و اسلام را ناکام خواهند کرد.

معتقدم همه چیز را نباید در هر زمان و هر مکانی گفت، هر چند آن مسائل حقیقت داشته باشد؛  باید کمی منتظر ماند تا دست روزگار و گذر تاریخ این حقایق را اثبات کند. کما اینکه در قضایای فتنه‌ی سال 88 تا زمانی که عمق خباثت فتنه‌گران در روز عاشورا بر ملا نشد، کسی به باطل بودنشان یقین پیدا نکرده بود. شاید این یادداشت با هدف روشنگری و هشدار، به نوعی باعث شود تا نفاق و منافق در این ایام نزدیک به انتخابات خودش را از نظرها پنهان کند و منافقین با انقلابی نشان دادن خود به ظاهر، در پشت پرده به رفتارها و ارتباط با بیگانگان ادامه دهند؛ ولی شکی نیست که نقاب‌ ها به زودی از چهره ‌ها خواهد افتاد و همه چیز چون خورشید روشن خواهد شد.

۹۱/۱۱/۲۹
محمد

نظرات  (۱۰)


mardom daran az bi kari goshnegi gerooni mimiran
to beshin hemayat koooon

vaghean k khameneio dar raddeye emam hosein midoonid taasofam vasatoon ziiyade
پاسخ:
شما الان و در این زمان که قرن ها از واقعه ی عاشورا میگذره دارید از امام حسین(علیه السلام) به نیکی یاد میکنید. به این موضوع فکر کنید که اگر در عصر امام(علیه السلام) هم بودید ، اعتقاد داشتید که امام(علیه السلام) حق بود یا اینکه مشکلات شیعیان در زمان امام حسین(علیه السلام) باعث می شد شما از امام و ولی خدا بخاطر دنیا روی برگردونید؟؟؟!!!  
مثله اینکه تو خودتو نماینده مردم میدونی؟!
مطمئنم امثال تو با توسل به بیت رهبری هیچ دیدی نسبت به مشکلات مردم ندارن و حتی از این وضعیت پیش اومده بسیار خوشحالن
پس دهنتو ببند و به دزدی ادامه بده .
پاسخ:
یا علی
چرند میگی.ملت از فقر به کفر رسیده اند وتو داستان تعریف میکنی.برو دزدیت را بکن ولایتی.
پاسخ:
بجای فحش اگه می تونید استدلال منطقی بیارید. شما اصلا تعریف فقر رو می دونید؟ ضمنا عزیز من داستان نبود . حقیقتی بود که مردم اثبات کردند ...
۰۷ اسفند ۹۱ ، ۱۷:۴۱ تردید ممنوع
سلام

" طنز/ صف پسته و دیالوگ‌های احتمالی شب عید "
سلام
خواهران در اینترنت و فضای مجازی دنبال چه چیزی هستند؟
این مطلب جدید بنده است!
با دقت بخوانید و نظر کارشناسانه فراموش نشود!!!
یاعلی
فرهنگ پرواز                
تاسف میخورم از این همه دایه برای مردم که چشم بر مشکلات راحت بستید و فقط با حدیث و شعار دلتان را خوش ..

هنوز ماه تموم نشده فشار مالی ما رو داره خورد میکنه و شما دم از 22 بهمنی میزنید که میلیون ها آدم حتی با سردی بهش نگاه میکنن
اگه شما هم گشنه میبودید

طرفدار نبودید - تعصب در این مملکت ریشه تفکر رو زده
کجایند معصومین ما
سلام. صفحه وبلاگتون اشکال پیدا کرده متن کاملا پیدا نیست
سلام
حیات سیاسی هاشمی مدتهاست تموم شده(16 ساله).
ولایت مداریتون قابل تحسینه
دعوتتون می کنم به وبلاگم تنواء
در راه خدا موفق باشید
رفسنجانی دلش میخواهد در آخرین رای گیری شرکت کند شاید یکبار دیگر به قدرت برسد وطعم شیرین آنرا بچشد ! ولی ایشان بدانند مردم در انتخابات بارای منفی به وی  والسلام نامه اش را خواهند نوشت  وبا سرافکندگی تاریخ سیاسی کشور  را ترک خواهد گفت.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی