آنتی فتنه

تقدیم به سلاله‌ی پاک فاطمة‌الزهرا(سلام الله علیها)؛ امام خامنه‌ای

آنتی فتنه

تقدیم به سلاله‌ی پاک فاطمة‌الزهرا(سلام الله علیها)؛ امام خامنه‌ای

خروش‌ عاشقان دیر نیست...

جمعه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۲، ۰۲:۲۱ ب.ظ

دیروز در یک مهمانی که برای خداحافظی یکی از دوستان مومن و انقلابی (برای سفر به آمریکا) برپا شده بود رفتم. افراد مختلفی آمدند...

یکی از خانم هایی که برای خداحافظی با این دوست عزیز ما آمده بود؛ خودش مدتی در آمریکا و در دانشگاه هاروارد در رشته ی پزشکی تحصیل می کرد. هر چند به لحاظ گرایشات سیاسی با اون خانم کمی اختلاف نظر داشتم ولی با اینکه مدتها در آمریکا بود حجابش را حفظ کرده بود؛ یعنی چادر را به عنوان حجاب برتر به سر داشت و این خیلی ارزشمند است. طبیعی است از نظر بنده مسائل سیاسی با مسائل اعتقادی گره خورده است و افراد بر اساس اعتقادات و دغدغه هایشان رِأی می دهند.

برای من جالب آنجاست که عده ای بعد از یکی دو سال تحصیل در دانشگاه هایی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاسیس شده اند و تمام هستی و هویت خودشان را مدیون جمهوری اسلامی هستند (مثلا دانشگاه های آزاد و ...) می آیند حجاب، پوشش، عقاید اسلامی و حتی از بالا تا پایین نظام را با افکار محدود و بسته شان به فحش می کشند که این جمهوری اسلامی یا روحانیت و مرجعیت فلان است و بهمان...

چند روز پیش جایی بودم؛ یکی از به اصطلاح اقوام آمده هر چی لایق خودش هست را به نظام می گوید... به هر طریقی کی تونسته با پول مدرک جمع کرده و ادعای فضل و علم می کنه اما نمی داند که در جهل مرکب به سر می برد.

یکی نیست به این موجودات "لا یعلم" بگوید آقا یا خانم تحصیل کرده!!! شما مدرکتان را به هزار جور زحمت و منت و با پول از دانشگاه هایی که حاصل همین نظام هستند، گرفتید... (که اگر این دانشگاه ها نبودند باید می رفتید غاز می چراندید) حالا آمده اید برای متولی و مسبب مدرکتان اظهار نظرهای سخیف می کنید؟!

می شناسم کسانی را که به بچه های بسیج انگ پارتی بازی می زنند در حالی که اگر خودشان را با مدرک و سوادشان رها کنی هیچ جا جای آنها نیست..

می شناسم کسانی که دارند با رابطه های سخیف و کثیف وارد سیستم های دولتی و حکومتی می شوند و بعد می آیند اسلام و مسئولان بلندپایه ی نظام را به دروغگویی و فساد و ... متهم می کنند.

از آنجایی که با بعضی دوستان در خارج از کشور ارتباط دارم، می دانم که بسیار زیادند دانشجویان نخبه و متعهدی که در بهترین دانشگاه‌ها در حال تحصیل اند و دغدغه شان پیشرفت اسلام و انقلاب است...

سربازان امام خامنه ای(روحی فداه) کم نیستند و روزی خروش‌شان جهان اسلام را خواهد گرفت انشاالله...

پی نوشت: این دوست عزیز چند جلد کتاب از فرماشات حضرت آقا رو به من یادگاری داد... و من هم یک جلد نهج البلاغه به او دادم تا فاصله‌ی 20 دقیقه ای منزل‌شان تا دانشگاه میشیگان را با کلام امیر(علیه السلام) سپری کند...

۹۲/۰۶/۱۵
محمد

نظرات  (۴)

۲۶ شهریور ۹۲ ، ۲۲:۳۰ مائده آسمانی
سلام 
سوال: هدف دوستان " مومن و انقلابی" برای سفر به آمریکا چیه؟

پاسخ:
سلام علیکم
شاید دلایل مختلفی داشته باشه..
مثلا در بعضی رشته های فنی بنده می دانم که آنها بسیار قوی تر هستند.
و من خودم برای دستیابی به بعضی روشها و کارها که در انحصار غرب(خصوصا آمریکا و کانادا) هست در ایران بسیار محدودم...
یا به عنوان دلیلی دیگر؛ برای جنگیدن و جهاد باید شمشیر تیزتری داشت. متاسفانه مسئولین و کادر ممیزی دانشگاهها برای جذب هیئت علمی خیلی به فارغ التحصیلان غرب بها و جایگاه می دهند..
شاید می روند تا شمشیرشان را تیز تر کنند و برگردند؛ انشاالله...
تو مسئله حجاب چیزی که خیلی آزارم میده اینه که من فقط حجاب خودم رو حفظ می کنم و کاری به کار بقیه ندارم...
همیشه هم وقتی بحث امر به معروف می شه می گن شما تذکر بدید و رد بشید کاری به تاثیرش نداشته باشید اما واقعا تو جامعه الان رو که نگاه می کنم، اگر بخوام تذکر بدم باید به اکثریت تذکر بدم...
و احساس می کنم این شدنی نیست!
شما راهکاری دارید؟
پاسخ:
سلام علیکم
اولا خدا رو شکر؛ به خاطر اینکه چون دیگران حجاب مناسبی ندارند؛ شما آرامش ندارید..
این یعنی اینکه شما اهل "درد" هستید و این مسئله بسیار ارزشمند است. شهید مطهری در کتاب انسان کامل، "درد" را لازمه تکامل و صعود انسان می دانند.
این که فرمودید: "همیشه هم وقتی بحث امر به معروف می شه می گن شما تذکر بدید و رد بشید..." فرمایش حضرت آقا ست. شما تذکر بدهید با لحن و شیوه ی درخور هر کسی. تا اینجای کار با شماست. آقا هم فرمودند که خود این تذکر دادن ها ولو اینکه کوتاه هم باشه اثر داره. برخورد فیزیکی و قضایی کار حکومت است.
فرمایش شما صحیحه؛ اگر بخواهیم تذکر بدهیم باید به اکثریت تذکر بدیم. چون منکر ، منکر است. چه اینکه طرف یک دروغ بگوید یا اینکه 10 دروغ بگوید. چه اینکه طرف حجاب نداشته باشد یا اینکه بد حجاب باشد..
و اینکه انشاالله شدنی است. شما به اونهایی که وضع حجابشان بدتر است تذکر بدهید بقیه هم انشاالله به مرور زمان باید جلو برویم و به آنها هم تذکر داد. فعلا اولویتتان آنهایی باشند که بیشتر حرمت شکنی می کنند.
چون وضعیت بدحجابی هم از اول اینطور نبود و کم کم بدتر شد. ما هم بنا را بر بدترین می گذاریم و انشاالله یک حرکت جمعی باعث بشه تا ابن معضل به حداقل برسه..

خدا به شما خیر دهد که به قول رسول الله جانشین خدا و رسول خدا و قرآن روی زمین هستید..
پیغمبر اکرم(صلی‌الله‌علیه‌وآله‌و‌سلم) فرمود: کسی که امر به معروف و نهی از منکر کند جانشین خداوند در زمین، و جانشین پیامبر و کتاب او است.

منبع:   http://www.gharaati.ir/show.php?page=books&book=68&pages=42  
ممنونم از پاسخ کاملتون
انشالله لایق این همه تعاریف شما باشم و بتونم کاری انجام بدم...
۰۷ مهر ۹۲ ، ۰۹:۳۶ مائده آسمانی
سلام آقای "محمد"
متشکرم از جوابتون.
در رابطه با تحصیل در خارج از کشور مدت ها پیش از سایت leader.ir پرسش و پاسخی زیر را خوندم که شما هم در وبلاگ جناب آقای بازارگان مطرح کردید(در تکمیل حرف شماست.)
س: آیا ترک وطن براى ادامه تحصیل و صرف تحقیق علمى در تحت نظارت کسانى که دشمن بودن دولتشان با پیشرفتهاى علمى ما ثابت شده جایز مى‌باشد؟
ج) اگر احتمال بدهید به لحاظ خصومتشان، یا چیزى به شما نیاموزند و یا در صدد انحراف شما باشند، حضور در مجامع آنها وجه شرعى ندارد.

س: اینجانب یکى از مخترعین ایران عزیز اسلامى مى‌باشم و از طرف دانشگاه هاى آمریکایى براى تحصیل و پژوهش دعوتنامه‌هایى دریافت کرده‌ام عنایت فرموده و بفرمایید اجابت این دعوتنامه‌ها چه حکمى دارد و در صورت جواز، برگشت و یا عدم برگشت از این کشورها پس از پایان تحصیلات چه احکامى را دارا مى‌باشد؟
ج) با توجه به موضعگیرى کشورى مثل آمریکا در برابر اسلام و کشورهاى اسلامى و قیام با جنگ فیزیکى و فرهنگى علیه بلاد اسلامى، در دعوت مغزهاى متفکر براى تحصیل به آمریکا دو هدف دارد:
1ـ جمع کردن نخبگان بشرى و مغزهاى متفکر عالم در کشور خود براى بهره‌برداراى از آنان.
2ـ خالى کردن کشورهاى اسلامى از مغزهاى متفکر به منظور فلج کردن آنان از هرگونه پیشرفت علمى و صنعتى.
با این حال پیداست که کشور دعوت کننده از شما قصد خیر براى شما و کشور شما ندارد بلکه قصد خیانت دارد با این وصف آیا باز مایلید که دعوت چنین کشور خیانتکار را اجابت کنید؟ مگر آنکه تصمیم جدّى براى حصول پیشرفت علمى براى خود و عزم قاطع به برگشتن به ایران عزیز جهت بکارگیرى معلومات بدست آمده در پیشرفت و سربلندى مسلمین و ایران اسلامى داشته باشید.

http://www.leader.ir/tree/index.php?catid=49
http://www.leader.ir/tree/index.php?catid=49

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی