آنتی فتنه

تقدیم به سلاله‌ی پاک فاطمة‌الزهرا(سلام الله علیها)؛ امام خامنه‌ای

آنتی فتنه

تقدیم به سلاله‌ی پاک فاطمة‌الزهرا(سلام الله علیها)؛ امام خامنه‌ای

ما بی سواد های دلواپس کوتاه نمی آییم!

يكشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۸:۲۷ ب.ظ

آقای روحانی!

من فعلا فارغ التحصیل کارشناسی هستم. چند مقاله ی علمی - پژوهشی در کشورهای مختلف، خصوصا کشورهای مورد علاقه ی شما دارم!!! چند یادداشت فرهنگی - اجتماعی - سیاسی و ... دارم .  اما می دانم که هیچ کدام از اینها مهم نیست! چون منتقد جدی شما هستم! پس بی سوادم!  ضمنا امام و انقلابم را دوست دارم... و برای حفظ آرمان هایم از هیچ تلاشی دریغ نمی کنم حتی اگر شما و دوستانتان به من از آن ستاره های معروف بدهید... و یا با کلید یا داس ...

ولی سطح تحلیل و آگاهی و سواد حامیان و موافقان شما برایم جالب است .

حامیان باسوادتان در سایت آفتاب نیوز هنوز بعد از 34 سال نمی دانند که لانه ی جاسوسی آمریکا در خیابان آیت الله طالقانی قرار دارد نه خیابان سمیه...!!!

حامیان آگاهتان! در روزنامه ی شرق و سایت آفتاب نیوز بعد از 34 سال عمر انقلاب هنوز به عنوان "سفارت سابق آمریکا" دلبسته اند و حقیقت و عنوان دقیق "لانه ی جاسوسی" را درک نکرده اند.!

آقای روحانی! ما انقلابی هستیم... کوتاه نمی آییم... عمارگونه روشنگری خواهیم کرد... حتی اگر شهیدمان کنند ...

برای بررسی و چرایی تیتر روزنامه های معلوم الحال داخلی اینجا را ببینید.

وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى 

پ ن : روحانی متحیریم !!!

۹۳/۰۲/۱۴
محمد

نظرات  (۱۷)

۱۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۳۳ داریوش عزیزی
سلام
به ماهم سر بزنید خوش حال میشیم:
http://emonokte.blog.ir/
موفق باشی
یا حق...
شدیدا قبول دارم

یکی باشد ولی نباشد!
باشه اما مجبور شی فکر کنی نیست
به روزیم با بازهم تنگ است دلم
Www.parishaniat.blog.ir
ما باسوادیم و بر خلاف بیسوادان وزارت خارجه در برابر غرب کوتاه نمی آییم.
تورو خدا تو زود تر شهید شو وبه آرزوت برس.ما دوست داریم زنده باشیم و با مردم دنیا سازش کنیم.
تورو خدا تو زود تر شهید شو وبه آرزوت برس.ما دوست داریم زنده باشیم و با مردم دنیا سازش کنیم.
پاسخ:
هو الباقی... 

هم مومنین و هم کفار از دنیا می روند. شما هم مطمئن باشید باقی نیستید و زنده نخواهید ماند. بالاخره روزی طعم مرگ را می چشید.

کل نفس ذائقة الموت ...

و بین مرگ و شهادت تفاوت است... که توان درک آن در وجود مادی عده ای وجود ندارد.
۱۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۲:۴۵ زهرا تقوی راد
سلام
و اما بعد ما به بی صوادی خود عفطخار می کنیم .
انشالله همه با هم شهید شوید تا هم شماها به آرزوی خودتان برسید هم مردم  از برکت وجود شما بی بهره شوند بلکه مملکت روی آرامش و آسایش را ببینند 
پاسخ:
شما در تجزیه و تحلیل بسیار ضعیف هستید.

با شهید شدن مردان خدا جهان از برکت خونشان بهره مند خواهد شد. همانطور که در سال 61 هجری قمری حسین ابن علی ابن ابی طالب و یارانش کوتاه نیامدند و به شهادت رسیدند و در نتیجه اکنون در بسیاری از کشورهای دنیا از جمله آمریکا دسته های عزاداری و مجلس آگاهسازی برپا می شود، با شهید شدن ما نیز نه تنها این مملکت بلکه جهانیان از خون هایمان بهره مند خواهند شد.

ای کاش قبل از اینکه حرفی بزنید کمی هم فکر می کردید تا اینگونه رسوا نشوید همانطور که یزید (لعنت الله علیه) به دلیل اینکه حرف دهانش را نفهمید در مقابل خطبه ی زینب (سلام الله علیها) رسوا شد. 

 والسلام
میگم شما قبل این چرا دلواپس نبودی ؟ چی شد یهو دلواپسی زد به دلت ؟
شما دلواپس رانتخواری و منافع خودت هستی .
بعد شما سطح آگاهی و سواد یه نفرو تو اشتباه اسم یه خیابون میبینی ؟ شما خیلی کارت درسته پس !
پاسخ:
چون قبلا منافع مملکت را اینطور به اسراییل و آمریکا تقدیم نکرده بودند. اینقدر مردم رو در برابر خونخواران، خوار و ذلیل نکرده بودند. این آقا که به دنبال احترام پاسپورت ایرانی ها در جهان بود در قضیه ی عدم ارائه ویزا به سفیر ایران در سازمان ملل چه جوابی دارد؟! در برابر تهدید های آمریکاییها به حمله نظامی در این 2-3 ماه اخیر چه حرفی برای گفتن دارد؟! در جواب عدم دستیابی به حقوق مالی بلوکه شده ی ایران در نیویورک چه جوابی دارد؟! آیا توانست از مالکیت و سرمایه ی ساختمان بنیاد علوی در منهتن محافظت کند؟! 

اسم خیابان از این جهت قابل تامله که بدونی حامیان این آقا در فضای دیگری هستند. این غلط املایی یا تایپی نیست. این یعنی هنوز عده ای فقط به آمریکا فکر می کنندو بس! هر چند ندانند اصلا سفارت چیست؟ لانه ی جاسوسی چیست؟ موقعیتش کجاست و ...

سواد به شعور و درک انسانهاست. حالا حقوقدان باشد. چه فایده؟! وقتی نمی فهمد چگونه باید از حقوق ملت عزیز ایران دفاع کند دکتری حقوق هم داشته باشد با بی سواد فرقی نمی کند. 
ضمنا من حاضرم بی سواد باشم ولی بی شرف نباشم.
برو جمع کن با این استدلال های 100 من یه غازت. چرا وقتی احمدی نژاد دروغگویی میکرد(هاله نور) تو لال بودی و هیچی نمیگفتی؟ الان یادت افتاده حرف بزنی. تو نگران جیب و موقعیت خودتی نه این مردم مظلوم و بدبخت! دوران احمدی نژاد به جز 4 تا کشور عقب افتاده آفریقایی با همه قهر بودیم. این هم از برکت سیاست های عزتمندانه امثال جنابعالیه دیگه! و هزار تا نکته دیگه که حوصله گفتن ندارم چون میدونم بحث با امثال شما بیهوده و بیفایده است!!!
پاسخ:
اول سلام
دوم اینکه از نوع تعبیر هایی که تو جمله اولتون بکار بردید معلومه که شدیدا تحت ضعف قرار دارید...
سوم هم لازم است بدانید به احمدی نژاد هم اعتراض داشتم. من که مثل شما ناسیونالیست نیستم برادر! من نگران آینده ی آیندگان هستم. اونهایی که هنوز به دنیا نیامده اند. آقای احمدی نژاد هم در بعضی موارد مشکلات اساسی داشت. مشکل امثال شما اینه که از خودتون عزت و عظمت ندارید و این گمشده ی درونتون رو در اروپا و ... دنبال می کنید. 

انشاالله هدایت شوید...
ما سالهاست دلواپیسم، سالهاست دلواپس این هستیم که چرا مناقع مملکت به دست کسانی افتاده که جرم دزدی از مردم را با جمله " کشش ندهید" حل می کنند.
پاسخ:
دزدی ها و فسادهای مالی فراموش نمی شوند. قطعا پیگیری می شوند ولی در فضای غیر احساسی . مشخص است که هیچ کس از این موارد راضی نیست. دلواپسی شما بجاست. چون ما هم نسبت به این مسائل نگرانی و دلواپسی داریم. اگر مردم دچار احساسات تزریقی از غرب نمی شدند می شد اجرای دقیق احکام اسلام را برای این افراد اعمال کرد تا درس عبرتی شود برای دیگران و رفع دلواپسی های عدالتخواهان . 

ضمنا شما که چنین دغدغه ای دارید خوب است تا نسبت به پرداخت سکه های طلا در جشن های زنانه ی آقای رییس جمهور که در کاخ های سلطنتی برگزار شده واکنش نشان دهید...

یا علی
شما فکر کردید این رئیس جهمور با قبلی های خود فرقی داره؟ من نه سنگ این یکی رو به سینه میزنم نه قبلی ها رو، از وقتی که یادم میاد همین طور بوده، نه به دزدیها رسیدگی شده نه به جنایتها، ربطی هم به احساسات تزریقی از غرب نداره
با این حکومتی که ما داریم من واقعا به جهان آخرت ایمان دارم، مگه میشه این طور جنایت ها و ظلم کردنها بدون جواب بمونه
(من حکومت قبلی رو ندیدم و این حرفا هم دفاع از حکومت قبلی نیست، اما ظلمی که به کشورمون میشه رو زیاد دیدم)


پاسخ:
یعنی دزدی ها و جنایات حکومت آمریکا و رژیم صهیونیستی تا حالا باعث نشده بود شما به جهان آخرت ایمان بیاورید ؟!!!
برداشت من اینه که شما دارید مغرضانه قضاوت می کنید. چند کشور در جهان تحت استعمار انگلیس هستند؟!
تا حالا مردم بی گناه چند کشور توسط سیاست های دولتمردان آمریکا بمباران شده اند؟! 

من از فساد و بی عدالتی های موجود در ایران دفاع نمی کنم. ولی از شما هم می خوام انصاف رو در قضاوت لحاظ کنید.
سلام ما هم دلواپسیم مثل شما . دلواپس عزت ایران اسلامی- دلواپس خون های ریخته شده پای این انقلاب-دلواپس خنده های غیر ظریف اقای ظریف-دلواپس توهین های هرروزه رییس جمهور-ما انقلابی هستیم و سکوت نمی کنیم و پشت اقامون و رهبرمون ایستادیم شما هم مثل همیشه روشنگری کنید ما هم حمایتتان میکنیم موفق باشید  یا علی
لانه جاسوسی دیگه چیه. باید رسما از امریکا عذرخواهی کنیم بخاطر گرونگانگیری. کاری زشت تر از گرونگانگیری با مهمان خونت هست؟ فکرکردی الان سفارتای ایران جاهای دیگه دنیا کار اطلاعاتی نمیکنن؟
پاسخ:
شما تو خواب زمستونی خودت سیر کن. یه مشت آدم های ذلیل از آدم کش های جهان می ترسند و عذر خواهی می کنند.
شما هنوز بلوغ سیاسی پیدا نکردی ...
کاش کمی عاقل می شدیم.
بابا هر چی داشتیمو دو دستی دادن رفت، بعدشم به ریشمون خندیدن.
خنده های ظریف مردی کثیف.
وقتی جاسوسا مملکتو اداره کنن بهتر از این نمیشه به مملکت گند زد.
امثال تو در ک سیاسی دارین که از دیوار سفارت انگلیس میرین بالا بعد تو جای غصبی نماز هم میخونین!. بین مردم پایگاهی ندارین. امریکا ادم کش هم باشه تو افکار عمومی دنیا تصاویر گروگانگیری، ملت ایران رو ادمکش جلوه داد. خود گروگانگیرا مثل اصغرزاده و عبدی گفتن پشیمونیم تو دیگه چی میگی
پاسخ:
باز هم حرف های نسنجیده ی شماها باعث رسواشدنتان میشه


درک سیاسی شما هم همین مقداره که طرف بیاد دانشمندان کشورت رو به راحتی ترور کنه بعد امثال تو رو با کلمات حقوق بشر و دموکراسی و ...  عقب مونده نگه داره تا بتونه هر کاری که می خواد تو خونه ات انجام بده. حالا چند نفر سست عنصر هم بیاد از کارشون ابراز پشیمونی بکنند چه دلیلی بر اصل کار داره IQ ؟

مشارکت 80 درصدی سال 88 و 73 در صدی مجلس 9 و رفراندوم 92 درصدی یارانه ها نشون میده مردم ایران اصل و نسب دارند و ریشه ی خودشون رو با انقلاب و اسلام گره زدند. 
با جاهل هر چه قدر هم بحث کنی به نتیجه ای تمی رسی
شما هرچه میخوای بنویس داد یزن گلوتو پاره کن فحش بده اگه از دستتون بیاد گلوی مردمم پاره میکنی
خاصیت و جنس شما همینه
ولی مطمن باش یالاخره تو موج خروشان این مردم حل میشین و از بین میرین
پاسخ:
از قدیم الایام به حق گفته اند:

کافر همه را به کیش خود پندارد ...

شما هم ظاهرا این چنین هستید.
خدا قوت اطلاع رسانی و امر به معروف و نهی از منکر و دلواپسی به انقلاب و دست آوردهای آن مجاهدت و عبادت است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی