آنتی فتنه

تقدیم به سلاله‌ی پاک فاطمة‌الزهرا(سلام الله علیها)؛ امام خامنه‌ای

آنتی فتنه

تقدیم به سلاله‌ی پاک فاطمة‌الزهرا(سلام الله علیها)؛ امام خامنه‌ای

باز بوی متعفن فتنه می آید...

پنجشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۳۰ ب.ظ

باز هم بوی متعفن فتنه می آید. جشن های دولتی اشرافی با آدم های معلوم الحالی که یادآور دوران متعفن فتنه 88 هستند. بازیگرانی که پرده ی حیا و عفت را دریده اند ...  در جشن های آقای روحانی شرکت فعال دارند. اینها که به اصل ولایت فقیه توهین می کردند حالا عکس یک شخص ملبس به لباس روحانیت را برافراشته اند.اینها چه کسانی هستند؟! از نظر اینها مهم نیست که طرف ریش دارد یا نه. آخوند هست یا غیر آخوند. نماز می خواند یا نمی خواند. مهم این است که راه را برای ورود و نفوذ این افراد و اقشار معلوم الحال باز کند. 

در اذهانشان چه می پرورانند؟! برهنگی - آزادی از نوع جنگل - بی حیایی - اختلاط بی قید و شرط  ...

نفاق را می توان به خوبی دید ...

پ ن : فتنه نفاق، فتنه ی جدید

۹۳/۰۳/۲۲
محمد

نظرات  (۲)

۲۲ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۳۰ بهنام عبدالهی
سلام این یک دعوتنامه تبلیغاتی نیست، لطفا تا آخر سخنم را گوشی دهید.
من عارف متولد سال 80 هستم و استعداد اندکی در زمینه نوشتن داستان های کوتاه دارم.
شنیده ام نقد و انتقاد روشن کننده ی راه است. به همین جهت و در همین راستا از شما مدیر گرامی این سایت درخواست می کنم که به وبلاگ من(عارفانه) تشریف بفرمایید و مطالعه کنید و نظرتتون رو حتما حتما حتما بیان کنید.
دقیقا، از لباس روحانیت برای رسیدن به مقاصد استفاده میکنند. طبق یکی از احادیث اگر خواستیم کسی را بشناسیم ببینیم دوستدارانش چه کسانی هستند. خیلی از افرادی که به امام خامنه ای هیچ محبتی ندارند و خود فروخته گان به آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند از همین شخص حمایت میکنند. امام خامنه ای این همه صحبت میکنند راجع به توطئه های دشمن و از وظایف ما و مسئولین صحبت میکنند اما انگار اینها خیلی عقل کل هستند که مسیر خودشون را ادامه میدهند، نمونه اش نمایشگاه کتاب بود که عملکردشان خیلی واضح با صحبت های امام خامنه ای در مورد فرهنگ در تناقض بود. از همان اول هم مشخص بود که اینها چه مقاصدی دارند، امام علی (ع) در نهج البلاغه می فرمایند وای به حال مسئولی که شاکیانش از فقرا باشند. واقعا همه چیز از گناه کوچک شروع می شود و قدم به قدم میشود همین استفاده ی ناصحیح از بیت المال. باید خیلی خودسازی و جهاد با نفس داشته باشیم تا به مسیر اینها نیاییم. سهل انگاری در واجبات مقدمه ساز است.
پاسخ:
خیلی معقول و منطقی نوشتید...

دقیقا همین طور است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی