آنتی فتنه

تقدیم به سلاله‌ی پاک فاطمة‌الزهرا(سلام الله علیها)؛ امام خامنه‌ای

آنتی فتنه

تقدیم به سلاله‌ی پاک فاطمة‌الزهرا(سلام الله علیها)؛ امام خامنه‌ای

محکومیت سران فتنه نیز، امری مقدس است

چهارشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۳، ۰۴:۰۹ ب.ظ

وقتی ترحم و عطوفت شامل متهمی شود و به دلیل رأفت و گذشت که از مظاهر اخلاق اسلامی است، فرد مورد نظر از محکومیت در دادگاه و سپس از خشم خاموش امت، در امان باشد ممکن است او به حالتی رود که توان و قدرتِ درک و فهم ترحم اعمال شده را نداشته باشد. از این رو است که شروع به گستاخی علیه امت حزب الله می کند و هر آنچه که خود و همفکرانش به آن مبتلا و متهم هستند را به گروه دیگری نسبت می دهد. یکی از سران فتنه ی سال 88 که مورد خشم امت اسلامی قرار گرفت، به دلیل رأفت اسلامی نظام، فعلا آزادانه فعالیت و اظهار نظر می کند.

این فرد که از متهمان امنیتی و از سران فتنه سال 88 است اخیرا در اظهار نظری تامل برانگیز و گستاخانه گفت: " نگذارید دفاع مقدس و ارزش‌ها انحصاراً در اختیار سیاست ‌بازان قرار بگیرد. دفاع مقدس متعلق به کل کشور و انقلاب و تاریخ است؛ بخصوص برخی از تازه به دوران رسیده‌ها که حتی از دور نیز دستی بر آتش جنگ نداشتند، امروز می‌خواهند جنگ و ایثارگری را وسیله‌ای برای حذف دیگران قرار دهند و ایثارگران و خانواده‌های آنها بهترین کسانی هستند که نباید اجازه دهند ارزش‌ها و عناوین مقدس دستاویز معاملات سیاسی به ویژه حذف نیروهای ارزنده‌ای قرار گیرد که در دلبستگی آنها به انقلاب شکی نیست و اجازه ندهند برخی افراد افراطی که ربطی به جنگ ندارد، میدان‌دار شوند."   

در رفتارها و هنجارهای اجتماعی یک دزد یا یک متجاوز به سرزمین و . . . که با هدفی تجاوزکارانه به فردی دیگر یا گروهی از مردم حمله یا تجاوز می کند متهم بوده و محکوم به شکست، ذلت، خفت و خواری است. البته، قطعا و بلا تردید دفاع در مقابل این افراد، مقدس است. همانطور که نتیجه ی جنگ ایران و عراق در طی 8 سال دفاع مقدس برای جمهوری اسلامی که با دست خالی در عرصه ی میدان جنگ حاضر شده بود و بسیجیانی که با همه ی توان و وجود خود که جز اخلاص و عشق به خمینی(ره) چیزی در دست نداشتند، برای جمهوری اسلامی عزت و سربلندی و برای کشور و حاکم متجاوز وقت، خفت و ذلت و خواری به همراه داشت. دفاع مقدس، مقدس بود چون تبعیت از ولایت و عشق به امام در آن متبلور شده بود. و چون در مقابل زیاده خواهی عده ای متجاوز و زورگو مقاومت شد. صدام محکوم بود ولی در دادگاه علنی و رسمی حکمی علیه او صادر نشد. متجاوزی بود که توسط همان کشوری که حمایت می شد به درک واصل گردید که از ذوق این خبر مردم آزاده ی عراق و امت سرافراز و شهید پرور ایران سر از پا نمی شناختند. این است نتیجه ی تبعیت از طاغوت.

دفاع در مقابل هر گونه زور و تجاوزی مقدس است چه از نوع جنگ های سخت که از جوامع بیگانه به یک کشور تحمیل شود و چه از نوع جنگ های نرم و فتنه های درونی که با مشورت گرفتن عده ای غرب گرا و تابعان طاغوت، از چهره های مشخص شده و طراح های عملیات براندازی نرم و هماهنگی با آنان علیه یک امت اسلامی، صورت پذیرد. فتنه های سیاسی در یک کشور که معمولا انقلاب مخملی و یا براندازی تلقی می شود، تا از سوی عوامل درونی و جبهه ی ضد انقلاب حمایت نشود راه به جایی نمی برد ولی زمانیکه این توافق صورت بگیرد، زمینه ی براندازی اسلام فراهم می گردد. قطعاً در مقابل براندازان و فتنه گران و علی الخصوص سران فتنه باید مقاومت کرد. عده ای قصد آسیب زدن به کیان کشور و تمامیت ارضی را در قالب فتنه ی سیاسی داشتند. سران این فتنه محکومند و قطعا در نگاه امت اسلامی ایران، افرادی خوار و بی وجدان تلقی می شوند. محکومیت سران فتنه نیز مقدس است. این فرد که یکی از سران فتنه ی آمریکایی- انگلیسی سال 88 است، متهم به براندازی نظام است و حق خط و نشان کشیدن برای مردم و بسیجیان امام خامنه ای(حفظه الله) را ندارد. او متجاوزی است به رأی و عزت مردم یک سرزمین که جایش در زندان است نه کرسی های نظریه پردازی. 

۹۳/۰۷/۱۶
محمد

نظرات  (۲)

کی این حرف را زده؟

چه حرف خوب و حکیمانه ای.
پاسخ:
احتمالا فرد آمال و آرزوهایتان! سید محمد خاتمی..!
و جالب است که اطلاعات شما از شرایط و اوضاع روز چقدر زیاد است. شاید بیش از حد به بلوغ رسیده اید که حتی نمی دانید چه کسی این حرف را زده !!
هرگز مردم جامعه را مسخره نکنید

خودم را معرفی نمیکنم که از لحنتان شرمنده نشوید


و من الله التوفیق!!
پاسخ:
سلام
بنده کسی را مسخره نکردم. این برداشت شخصی شماست! ضمنا اگر خودتان را معرفی کنید احتمالا باز هم از نوشته ام شرمنده نشوم چون بنده ی حقیر در جواب این جمله"اطلاعتان از شرایط روز به بلوغ نرسیده متاسفانه!"  آن جواب را دادم. این جمله تحقیر کننده بود و جواب جز آنچه نوشته شد، نداشت.

یا علی..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی