آنتی فتنه

تقدیم به سلاله‌ی پاک فاطمة‌الزهرا(سلام الله علیها)؛ امام خامنه‌ای

آنتی فتنه

تقدیم به سلاله‌ی پاک فاطمة‌الزهرا(سلام الله علیها)؛ امام خامنه‌ای

تو نیز همچو باد بهاری گره گشا می باش ...

شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۱۳ ب.ظ

من همان روزهای اول گفته بودم.. که منطق و انصاف بهترین راهکار حل اختلافات و تضادهاست..

نمی دانم ! که انسان هستم یا نه ..

ولی ...

به هر حال احساس دارم و انسانیت نیز از احساس و محبت دور نیست!

اما با تمام اینها...

آنچه حلال مشکلات است، بحث در فضاهای چند بعدی است..

صداقت - منطق - انصاف - احساس

احساس تحت مدیریت عقل و منطق روابط را گشاده تر و زیبا تر می کند

در حالیکه ..

احساسات بدون مدیریت منطق و انصاف، مشکلات را پیچیده و پیچیده تر می کند...

پ ن : احساس را جور دیگری نیز تعریف می کنم .. و آن "محبت" است. 

۹۴/۰۳/۲۳
محمد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی